Kwietnia 23 2018 02:09:20
Nawigacja
Interwencje w 2018 r.

Aktualizacja:

dnia 2018-04-20 07:37:54

Pożary:

193

Miejscowe zagrożenia:

269

Alarmy fałszywe:

23

Ogółem:

485

Fajerwerki

Klub

Konkurs


Konkurs

BEZPIECZEŃSTWO POŻAROWE NA CO DZIEŃ



Kampania

Czad i ogień

Bezpieczny wypoczynek

Komora dymowa

Oficer prasowy

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Doręczanie dokumentów elektronicznych do
Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
w Ostrowie Wielkopolskim.

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.. U. z 2011 r. Nr 206, poz. 1216):

1. Dostarczanie dokumentów elektronicznych odbywa się na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej
Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim: kppspostrow@psp.wlkp.pl

2. Wymagania dla dokumentów elektronicznych:

- dokumenty muszą być podpisane ważnym, bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu,

- formaty danych w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism to:

.doc, .docx, .trf

.gif., .jpg, .png,. tif

.ods, .odt,

.pdf, .txt

.xls, .xlsx

- wielkość dokumentów wraz z załącznikami nie może przekraczać 5 MB.

3. Akceptowalne rodzaje informatycznych nośników danych, na których może zostać doręczony dokument elektroniczny to pendrive, płyta CD lub płyta DVD.

4. Dokumenty i nośniki zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane.

5. W przypadku dostarczenia dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.


Kalendarz zmianowy

Statystyka za rok 2017

Ilość zdarzeń

w 2017 roku

Pożary: 420
Miejscowe zagrożenia: 2136
Alarmy fałszywe: 65
Ogółem: 2621

Więcej informacji

Informacja

BIP

Informacja

Tlenek węgla

Osoby niesłyszące

294,608 unikalnych wizyt